MENÜ

Euroleague ile global arenaya çıktı

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

2016 yazında, 3 yıllık anlaşmaya imza atan Tadım, Euroleague sponsorluğuyla spora verdiği desteğin yanı sıra, global hedefleri doğrultusunda kuruyemişlerini dünyaya tanıtmayı amaçlıyor.

Tadım, 2020 yılına kadar global pazarda yer alma hedefini, Euroleague Resmi Global Sponsoru olarak perçinledi. 2016 yazında, 3 yıllık anlaşmaya imza atan Tadım, Euroleague sponsorluğuyla spora verdiği desteğin yanı sıra, global hedefleri doğrultusunda paketli kuruyemişlerini de global pazara tanıtmayı planlıyor. Konuyla ilgili bilgi veren Tadım Pazarlama Direktörü Zeynep Göçmen, “Tadım olarak spora olan desteğimizi, Euroleague Resmi Global Sponsorluğumuzun yanı sıra, ürün portföyümüzle de destekliyoruz” dedi. Göçmen, “Özellikle, Tadım tüketicisiyle bire bir örtüşen basketbol sporunun sadece Tadım’ı değil, ülkemizi de yurt dışında tanıtacak en etkili araçlardan biri olarak görüyoruz. 2016 yılında imzaladığımız 3 yıllık sponsorluk anlaşmamızı basketbola desteğimizin ilk adımı olarak görüyoruz” diye konuştu.

Sağlıklı yaşam

Son yıllarda tüketici alışkanlıklarının sadece kuruyemiş tüketiminde değil, her alanda değiştiğini belirten Göçmen, “Tüketiciler sağlıklı yaşam / sağlıklı gıda tüketim trendini benimsemiş durumda. Bu da kuruyemiş tüketim trendini olumlu yönde etkiliyor” dedi. Göçmen, şöyle devam etti: “Yapılan bilimsel çalışmalarda, düzenli olarak belirli oranda kuruyemiş tüketiminin kalp ve damar sağlığı üzerindeki olumlu etkilerini ortaya koyuyor. Ayrıca, belirli oranda kuruyemiş ve kuru meyve tüketiminin kilo kontrolüne pozitif etkisi olduğu da araştırmalarla kanıtlanmış durumda.”

İçeriği faydalı ürünler

Tüketicilerin gün geçtikçe genişleyen alternatifler arasında içeriği faydalı ürünlere yöneldiklerini vurgulayan Göçmen, “Sadece lezzet ürünün satması için yeterli gelmiyor. Tüketiciler, lezzetin yanı sıra, daha sağlıklı buldukları alternatiflere yöneliyorlar” diye konuştu. Tadım olarak yenilikçi ürünlerle tüketicilerin bu yöndeki taleplerini karşıladıklarını ifade eden Göçmen, “Bu noktada ‘kuruyemiş bar’lar göze çarpıyor. Atıştırmalık kategorisinde oldukça yoğun olarak tercih edilen barlar, lezzetli, besleyici ve segmentteki alternatiflerine göre düşük kalorili olmasıyla pazardaki payını her geçen gün artırıyor” dedi.

En sportif kuruyemiş

Protein oranının yüksek olmasıyla dikkat çeken Tadım’ın yeni ürünü Sportif Bar’ın spor yapan kişilerin ilgisini çektiğini anlatan Zeynep Göçmen, “Sportif Bar, kuruyemiş ve kuru meyve, sağlığa faydalı olmasının yanında spor yapanlar için de bir protein kaynağı” dedi. Göçmen, yeni ürünle ilgili şu bilgileri verdi: “Sportif Bar, yüksek protein oranı ile spor yaparken harcanan enerjinin geri kazanılmasına yardımcı oluyor. İçeriğinde çok yüksek oranda (yüzde 65) kuruyemiş ve kuru meyve bulunan bu ürün, doğal ve sağlıklı bir alternatif sunuyor. Çiğ kabak çekirdeği, kavrulmuş yer fıstığı, kavrulmuş badem, cranberry, bal, yulaf ve lif kaynağı pirinç patlağından oluşan Sportif Bar, 5,1 g protein içeriyor. Bu özelliğiyle de, düzenli spor yapanların kaybettikleri yüksek orandaki enerjiyi yerine koymalarına yardımcı olmayı hedefliyor.”

‘Masum atıştırmalık’ trendi

Türkiye’de bar pazarının özellikle son yıllarda müthiş bir ivme kazandığını söyleyen Zeynep Göçmen, şu bilgileri verdi: “Bu ivmenin nedenini, özellikle yurt dışında günlük hayata iyice yerleşen ‘masum atıştırmalık’ trendinin Türk tüketiciler tarafından da benimsenmesi olarak özetleyebiliriz. 2016 yılında, 25 milyon TL olan bar pazarı, 2017 yılı sonunda yaklaşık 70 milyon TL’ye ulaşmış durumda. Tadım, 2017 yılında, 2016 yılına oranla, kuruyemiş bar kategorisinde yüzde 187’lik büyüme ile cirosunu 3 katına çıkardı.” Tadım Kuruyemiş Bar’ların kuruyemiş, kuru meyve ve tahılların bir araya gelmesiyle oluşan sağlıklı atıştırmalıklar olduğunu belirten Göçmen, “İçeriğinde yüzde 63’ün üzerinde kuruyemiş ve meyve bulunuyor. Öğün aralarında atıştırmalık olarak konumlanan barlarımızın Antep fıstıklı, fındıklı, yer fıstıklı, portakallı bademli ve sportif olmak üzere beş farklı çeşidi bulunuyor” dedi.

‘Tenise tüm gücümüzle destek vermeye devam edeceğiz’

Oyuncak markası Toyzz Shop, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Bridgestone İpek Şenoğlu Cup tenis turnuvasını desteklemeye devam ediyor. Toyzz Shop’un da sponsorları arısında yer aldığı turnuva, 21 Mart - 1 Nisan 2018 tarihleri arasında Fenerbahçe’deki Dalyan Club’te düzenleniyor. Toyzz Shop olarak kurulduğu günden bu yana çocuklar için çalıştıklarını vurgulayan, Toyzz Shop Pazarlama Grup Müdürü Didem Özgüven, “Çocuklarımızın gelecekte sağlıklı ve mutlu bireyler olabilmeleri için her platformda çalışmalarımıza devam ediyoruz. Onların duyarlı olduğu ve sevdiği konular bizim için büyük önem taşıyor” dedi.

‘İlham verecek’

Günümüzün en popüler spor dallarından biri olan tenisin, sorumluluk ve disiplin kavramını geliştiren, planlama ve strateji geliştirme yeteneği kazandıran bir spor dalı olduğunu belirten Özgüven, “Tenisin tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de yaygınlaşmasına tüm gücümüzle destek vermeye devam edeceğiz” diye konuştu. Özgüven, şöyle devam etti: “Çocukların zihinsel ve fiziksel gelişimlerine büyük katkı sağlayan spor da bu alanların başında geliyor. Bu kapsamda geçen yıl sponsorları arasında yer aldığımız Bridgestone İpek Şenoğlu Cup’ı bu yıl da desteklemekten büyük gurur duyuyoruz. Milli tenisçimiz İpek Şenoğlu’nun gerek sporcu kimliği, gerek hepimizi gururlandıran başarıları ile çocuklara ilham vereceğine, spora özendireceğine yürekten inanıyoruz.”

Havalimanında antrenman vakti

Günümüzde sağlıklı yaşam konusuna ilgi giderek artarken dünyadaki havalimanları da yolcular için spor salonları ile iş birlikleri gerçekleştirmeye başladı. Bunlardan birisi de Technogym ve TAV iş birliğiÖ Technogym, TAV ile iş birliğine giderek havalimanı içinde bir fitness alanı tasarladı. İstanbul Atatürk Havalimanı’nda Dış Hatlar TAV Prime Lounge’da yer alan Primeclass Lounge Gym sporseverlerin uğrak noktası olacağa benziyor.

Yolculuk öncesi

Technogym ve TAV iş birliğinde tasarlanan fitness alanında, yolcuların antrenman programlarına sorunsuz bir şekilde devam edebilmesi için Technogym’in son teknoloji fitness ekipmanları mekâna ve fonksiyona uygun bir şekilde yerleştirildi. TAV Primeclass Lounge üyeleri, seyahatlerindeki bekleme sürelerini de artık sağlıklı bir şekilde geçirebiliyor. Tasarlanan bu antrenman alanı sayesinde, uçuş öncesi uzun süreli beklemeler esnasında yolcuların antrenmanlarına devam etmesi ve yolculuk öncesinde vücutlarının daha aktif olması sağlanıyor.

Teknolojik destek

Technogym’in fitness ekipmanlarıyla bağlantılı olarak çalışan uygulaması MyWellness, aynı zamanda sektörün ilk ‘cloud’ tabanlı platformu. MyWellness sayesinde kullanıcılar Technogym ekipmanlarını kullanarak dünyanın herhangi bir yerinden ve istedikleri anda antrenman programlarına, uygulamalara ve içeriklere erişebiliyor.







YORUM YAZ