MENÜ

Çok 'Sportive' büyüyecek

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Sportive A.Ş Genel Müdürü Zeynep Selgur, Türkiye’nin en yaygın çok markalı spor perakendecisi olduklarını söyledi. 2017’nin kendileri için verimlilik yılı olduğunu kaydeden Selgur, “Sportive, şu an 19 şehirde 33 mağazası ve 30 bin metrekareye yakın satış alanıyla hizmet veren Türkiye’nin en yaygın çok markalı spor perakendecisi konumunda” dedi. 2017’nin Sportive için verimlilik yılı olduğunu ifade eden Selgur, şöyle devam etti: “Stratejik planlamalarımız çerçevesinde uygun gördüğümüz lokasyonlarda yatırımlarımıza devam edeceğiz. Örneğin; 2017’nin ilk 6 ayında İstanbul’un güçlü lokasyonlarında 3 yeni mağazamızla hizmet vermeye başladık. Mall of İstanbul, Maltepe Park ve Brandium’da yer alan bu mağazalarımızda çok başarılı sonuçlar elde ediyoruz.”

Danışmanlık alıyor

Büyümeyi tek başına mağaza açılışı olarak değerlendirmenin gerçekçi bir yaklaşım olmayacağına da vurgu yapan Selgur, şu bilgileri verdi: “Sektörün uluslararası gurularından Amerikalı Gwen Manto’dan danışmanlık hizmeti alıyoruz. Bunun sonucunda sene başından bu yana hali hazırda hizmet veren 3 mağazamızı konsept olarak yeniledik. Bu yenilemeler ciromuzu da olumlu yönde etkiliyor. Sportive olarak bundan 5 yıl önce ikincil lokasyonlarda 11 mağazaya sahipken, şu anda birincil lokasyonlarda 33 mağazayla hizmet veriyoruz. Yatırımlarımız ve yenilemelerimiz devam edecek.”

Başarı Öyküsü ödülü aldı

Zeynep Selgur, online satış kanalları www.sportive.com.tr ile de 2013 yılından beri hizmet verdiklerini hatırlattı. Selgur, şöyle devam etti: “Sportive, Türkiye’nin en büyük online spor mağazası aynı zamanda. Te knolojik gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Bu alanda da sektörün öncüsü olmaya her zaman özen gösteriyoruz. Hatta bu başarımızı bir ödülle de taçlandırdık. Dünya çapında 150.000’den fazla işletme tarafından kullanılan açık kaynaklı, özgür e-ticaret web uygulaması Magento’nun her yıl yaklaşık 250 bin web site si arasından seçtiği ‘Başarı Hikayesi’ ödülüne layık görülen ilk Türk markasıyız.”

En çok spor ayakkabı satıyor

2017’yi bir önceki yıla göre yüzde 15’lik bir büyüme ile kapatmayı hedeflediklerini açıklayan Selgur, “2016 yılında toplam ciromuzun yüzde 4.3’ünü internet satışlarından elde ettik. 2017 yılı sonunda online satış payını yüzde 6.3’e çıkarmayı hedefliyoruz” diye konuştu. Selgur, şöyle devam etti: “Ciro olarak spor ayakkabı kategorisi hala sektörde en yoğun satışı olan ürün serisi diyebiliriz. Sportive’de de cirosal bazda yüzde 48’lik bir oranla ilk sırada ayakkabı kategorisi geliyor. Bu kategoriyi yüzde 31 ile tekstil, yüzde 21 oranıyla da ekipman izliyor. Türkiye’nin en büyük yerli çok markalı spor perakendecisiyiz ve bu alanda liderliğimizi sürdüreceğiz.”

Balıkçılık tutkunlarına özel...

Columbia, yaz sıcaklarının tadını açık havada çıkarmak isteyen macera severler için hayat kolaylaştıran çözümler sunuyor. Columbia’nın sportif balıkçılık tutkunları için özel olarak geliştirdiği PFG koleksiyonu, Omni-Freeze Zero ve Omni-Shade teknolojileriyle yazın en sıcak günleri için tasarlandı. Performance ve Harbourside temalarının yer aldığı PFG koleksiyonu, denizciliğin ruhunu yansıtan marin esintilerine ve fonksiyonel detaylara sahip.

Serinlik hissi

Omni-Freeze teknolojisi ter ile aktive olup buharlaştırma sürecini hızlandıran mavi halkalar sayesinde kullanıcıda sonsuz bir serinlik hissi sağlıyor. Koleksiyona ait bir diğer vazgeçilmez teknoloji de Columbia tarafından özel olarak geliştirilen özel dokuma sistemi ile cildi güneşin zararlı ışınları UVA ve UVB’den koruyan Omni-Shade teknolojisi. Güneşin zararlı ışınları ve cilt kanseri arasındaki ilişkiye dikkat çeken Columbia, Omni-Shade ürünleri ile sağlıklı yaşama destek olmayı hedefliyor.

NG Style’dan özel plaj koleksiyonu

NG Style, moda severlere büyük sürpriz yaparak, özel bir plaj koleksiyonu hazırladı. Marka, ‘NG Beach Wear’ adını verdiği bu özel koleksiyonu ile şehirdeki iddiasını plajlara taşıyacak. Tatilin keyfini, kaliteden ve şıklığından ödün vermeden sürmek isteyenlere özel olarak hazırlanan NG Beach Wear, 35 parçadan oluşuyor. Fuşya, siyah ve beyaz renklerin ağırlıklı olduğu koleksiyon, çiçek ve palmiye desenlerle canlanıyor. Kadınlara özgü yaratıcı güçten ilham alarak tasarlanan koleksiyon, plajlarda görmeye alışık olmadığımız dantel, biye ve saçak detaylarıyla dikkat çekiyor. Koleksiyonda şifon kumaşların metal aksesuar ve püsküllerle, pamuk vual kumaşların dantel ve saçaklarla birleştiği tasarımlar göz dolduruyor. Bu özel serinin tüm ürünleri, Mayıs ayından itibaren NG Style mağazalarında moda severlerle buluştu.

Y​eniliğe açık

2003 yılında kurulan NG Style tekstil sektöründeki 20 yıllık tecrübesini, marka yaratma heyecanı ile birleştiren Nazlı Gürer Aldıkaçtı tarafından 2003 yılında kuruldu. Nazlı Gürer Aldıkaçtı, tekstil alanındaki bilgi birikimini, çizim yeteneğiyle birleştirerek, endüstride heyecan verici bir markaya adının baş harflerini vererek oluşturdu. NG Style, bugünün moda markalarının, çağın duygusal ihtiyaçlarını doğru şekilde yakalayan, biçimlendiren, evrensel ve modern birer ikon olma potansiyeline sahip olması gerektiğine inanıyor. Marka bu nedenle misyonunu “Yeniliğe açık ve evrensel değerlerle gelişen bir marka olmak” şeklinde biçimlendiriyor.

Yurt dışı projesi sırada

NG Style, Şişli-Bomonti’deki 2 bin 500 metrekarelik merkez binasında; yönetim, ürün geliştirme ve tasarım, pazarlama ve satış, muhasebe ve finans gibi belirleyici birimlerin bulunduğu 75 kişilik ekibi ile çalışıyor. NG Style, kendi adını taşıyan 7 mağazaya sahip. Şu an itibarıyla bu mağazalar İstanbul’da Zorlu Center, Bomonti ve Göktürk/ Kemerburgaz; İstanbul dışında ise Kayseri, Ankara, Gaziantep ve İzmir’de tüketiciyle buluşuyor. NG Style’ın yakın gelecekte açılışını planladığı mağaza projeleri arasında yurtdışı projeleri de bulunuyor.

Yazlıkta spora devam

Etiler’deki merkeziyle İstanbullu spor tutkunlarının vazgeçilmez adresi olan Body Project, yazı Çeşme’de geçiren misafirleri için Paşalimanı’nda bulunan Sea Homes’ta yepyeni bir şube açtı. Fitness antrenmanlarının yanı sıra wellness uygulamaları da sunacak olan Sea Homes Body Project, yazın spor antrenmanlarını ertelemek istemeyenleri Çeşme’de ağırlayacak. Yoga ve pilates aktiviteleri de projedeki havuz başında gerçekleştirilecek. Motivasyon kaynağı Body Project kurucusu Murat Başoğlu, Sea Homes’ta açtıkları şube ile ilgili olarak, şunları söyledi: “Body Project olarak yaz aylarında spordan uzak kalmak istemeyenler için yazlık bölgelerde olmaya karar verdik. Tatilde de sporseverlerin yanında olarak antrenmanlarından maksimum performans sağlamalarına yardımcı oluyoruz. Çeşme’de Sea Homes gibi bir ortamda sporseverle buluşmak bizim için ayrıca bir motivasyon kaynağı.”

Gezgin kafe, gece koşusunda

Kanserli Çocuklara Umut Vakfı’nın (KAÇUV) “Nerede Yaşam Varsa Orada Umut Vardır” inancı ile Ford Otosan’ın desteğiyle hayata geçirdiği Umut Kafe, Uzun Etap’ın düzenlediği Under Armour Gece Koşuları kapsamında Caddebostan sahilinde yerini aldı. KAÇUV’un Aile Evi’nde ve hastanelerde kanser tedavisi görmekte olan çocukların ailelerine istihdam ve ek gelir sağlamak amacıyla gezgin kafe olarak hizmet veren Umut Kafe etkinlik alanında, sporcularla buluştu.

YORUM YAZ