MENÜ

'Basketse koy sepete'

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

62 yıllık geçmişiyle Türk gıda sektörünün öncülerinden TAMEK, Spor Toto Basketbol Süper Ligi’nin resmi sponsoru oldu. TAMEK Genel Müdürü Cem Kurt, “Markamız ‘TAMEK’se Koy Sepete’ sloganı ile her yaş grubunun zihnine kazındı. Şimdi de 5 yıl boyunca sepetimizde basketbol süper ligini taşıyacak olmanın gururunu yaşıyoruz” dedi. TAMEK’in yüzde 100 taze ve yerli meyveden ürettiği meyve suları ve gıda ürünleriyle Türk tarımına ve çiftçisine destek verdiğini ifade eden Kurt, artık Türk sporuna da katkı sunmanın heyecanı içinde olduklarını belirtti. Kurt, şöyle devam etti: “Basketbol, özellikle son yıllarda oldukça popüler hale geldi ve her geçen gün artan bir izleyici kitlesine kavuştu. Spor Toto Basketbol Ligi de, başarıları ve rekabetçi yapısıyla gerek yurtiçi, gerekse yurtdışı platformlarda adından söz ettirir hale geldi. Ligin markamıza katacağı değerin yanı sıra Türkiye’yi birçok ilkle tanıştıran TAMEK’in de lige yeni soluk katacağını düşünüyorum.”

Farklı tüketici grupları

Cem Kurt, sözlerini şöyle sürdürdü: “Biliyorsunuz TAMEK olarak hem gıda hem de içecek kategorilerindeki ürünlerimizi tüketicilerle buluşturuyoruz. Türk halkının markamıza olan güveninden yola çıkarak oluşturduğumuz ‘TAMEK’se koy sepete’ sloganımız dillere yerleşmiş durumda. Biz bu sloganla 2016-2017 sezonundan başlayarak 5 yıl boyunca basketbol sporunu sahiplenerek ‘Basketse koy sepete’ diyeceğiz. Basketbol sponsorluğu ile amacımız basketbolun hitap ettiği geniş kitlelerle buluşmak. Özellikle genç tüketicilerimizin damak tatlarını da dikkate alarak, bir yılı aşkın bir sürede geliştirilen ve 2017 yılının Ocak ayından itibaren piyasaya verilmeye başlanan birbirinden lezzetli TAMEK Sos serisinin (Ranch Sos, Acı Sos, BBQ Sos, Köri Sos) lansmanının da, basket sporunu takip eden genç hedef kitle ile birebir örtüştüğünü düşünüyoruz.”

‘Desteğimiz devam edecek’

Spor sponsorluğuna büyük önem verdiklerinin altını çizen TAMEK Genel Müdürü Cem Kurt, “Önümüzdeki dönemde spora, özellikle de basketbola desteğimiz artarak devam edecek. Tüketicilerimize de basketbolun heyecan dolu ortamını yaşatmak için çeşitli aktivitelerimiz olacak” dedi.

50’nin üzerinde yeni ürün

TAMEK’in, Bursa, Balıkesir, Manisa ve Kıbrıs’taki fabrikalarında ürettiği gıda ve meyve suyu ürünleriyle tüketicilere hizmet verdiğini söyleyen Cem Kurt, şöyle konuştu: “2016 yılını başarıyla bitiren TAMEK, ürün işleme kapasitesini artırdı. 2016 yılı içerisinde satış bayii sayısını 150’ye çıkararak Türkiye genelinde 30 bini aşkın noktaya ulaşmaya başladı. Geçtiğimiz yıl 50’nin üzerinde yeni ürün piyasaya sunan TAMEK, 2017 yılına yönelik olarak, başta sos grubu olmak üzere, kullanıcılarının merakla beklediği pek çok yeniliğe imza atmak için hazırlıklarını tamamladı.”

Çiftçilere destek

TAMEK olarak Türkiye’nin en büyük sözleşmeli tarım ağını kurduklarını anlatan Cem Kurt, çiftçilere ihtiyaç duydukları fideden tarla/bahçe bakımına, ekimden hasada her konuda yardımcı olduğunu kaydetti. Cem Kurt, şunları söyledi: “Bu sayede tarladan fabrikaya üretimin her sürecini denetim altında tutuyoruz. Bunun yanı sıra işlediğimiz 205 bin ton yaş sebze-meyve ile sözleşmeli alım yaptığımız yaklaşık 1.000 çiftçi ailesinin geçimine destek oluyoruz. Bu destekle Türkiye’nin en büyük sosyal sorumluluk projesini yürütüyoruz. TAMEK, alım garantisi ile çiftçilerin; ‘bir sonraki sene ürünümü kime satacağım’ sorusunun yanıtı oluyor.”

‘Altın Kız’a AVON ödülü

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Elele AVON Kadın Ödülleri’nde 9 kategoride yılın kadınları belirlendi. Törende spor dalında Ayşe Begüm Onbaşı ödül aldı. AVON Türkiye, Ortadoğu ve Kuzey Afrika İletişim Direktörü Hande Orhan, törenin açılışında yaptığı konuşmaya AVON Temsilcilerinden birinin ilham veren hikâyesiyle başladı. Hande Orhan, “Bizlerden çok farklı koşullarda, çok farklı hayatlar yaşayan ama her gece aynı dualarla uykuya daldığımız kadınlar... Hepimizin hayalleri aynı: ayaklarımız üzerinde durmak, kendini güçlü hissetmek, çocuklarımıza daha iyi bir gelecek sunmak... Güzelliğin ve geleceğin anahtarı bu kadınlarda...” diye konuştu.

Ünlü isimler katıldı

Geceye ödül alan isimlerin yanı sıra adaylar, sanat, basın ve cemiyet dünyasının ünlü isimleri katıldı. Halk oylamasının ardından nihai kazananları belirleyen jüri üyelerinden şarkıcı ve oyuncu Ayşegül Aldinç, senarist Ece Yörenç, sunucu Jülide Ateş, gazeteci Mehmet Y. Yılmaz ve Oben Budak da törene katılan isimler arasında yer aldı.

United, Real’i tahttan indirdi

Deloitte’un bu yıl 20’ncisini yayınladığı Futbol Para Ligi Raporu’na göre, en yüksek gelir getiren 20 kulübün toplam gelirleri geçen sezona göre yüzde 12’lik bir artışla 7.4 milyar Euro seviyesine ulaştı. 11 senedir Deloitte Futbol Para Ligi Raporu’nda zirveyi hiçbir kulübe kaptırmayan Real Madrid, 2015/2016 sezonunda bayrağı Manchester United’a teslim etti. 689 milyon Euro’luk rekor geliriyle Manchester United, güçlü bir mali gelir çizdi. FC Barcelona 620.2 milyon Euro’luk geliriyle ikinci ve Real Madrid, 620.1 milyon Euro’luk geliriyle üçüncü sıraya yerleşti. Bayern Munich ise, geçtiğimiz yıl gerisinde kaldığı listenin tek Fransız takımı Paris St. Germain’i geçerek 592 milyon Euro ile 4. sıraya yerleşti.

Türkiye’den kimler var?

Türkiye’den Fenerbahçe ve Galatasaray ise ilk 30 kulüp arasına girdi. Fenerbahçe, 157.7 milyon Euro’luk geliriyle 25’inci sıraya yerleşirken Galatasaray 155.9 milyon Euro’luk gelir ile 26. sırada yerini aldı. Deloitte Türkiye Tüketim ve Endüstriyel Ürünler Endüstrisi Lideri Özkan Yıldırım konuya ilişkin şu açıklamayı yaptı: “Bu yıl, Fenerbahçe ve Galatasaray ‘gelir’ açısından Deloitte Futbol Para Ligi sıralamasında, 20-30 bandında yer alıyor. En yüksek gelirli ilk 30 takım arasında Türkiye olarak yer almayı sürdürmemiz önemli bir başarı ancak gelirlerin yüksek olması, finansal ve sportif başarının oluşması için yeterli değil. Kulüplerin yüksek miktarda krediye ihtiyaç duyması, TL dışında borçlanması, oyuncu sirkülasyon hızının yüksek olması ve transfer giderleriyle-gelir orantısızlığı, nakit akışının yönetilmesindeki zorluklar; kulüplerin finansal yapılarında ciddi olumsuzluklara, UEFA Finansal Fair Play kriterlerini karşılama konusunda sıkıntılara ve uzun vadede, sportif başarının istenilen seviyede gerçekleşmemesine sebep oluyor. Yaşanan döviz kurlarındaki dalgalanmalar, kulüpler üzerinde ek bir baskı unsuru oluşturuyor.”

Dell’den e-spor’a yatırım

Dell, oyun sektöründeki uzmanlığını e-spor alanındaki yatırımları ile pekiştiriyor. Şirket, ELEAGUE ile iş ortaklığına gittiklerini duyurdu. Dell Gaming Direktörü Bryan de Zayas, “Sanal gerçekliğin hayata geçmesi ve e-spor ile oyun turnuvalarının yarattığı heyecan sayesinde PC oyunlarının popülerliği, hiç olmadığı kadar arttı. 2018’in sonuna kadar donanımın bile tek başına 35 milyar Dolar’ı aşacağı öngörülüyor” dedi. Zayas, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yeni bir Inspiron Gaming serisi sunmanın yanı sıra 2017’de 145 milyon taraftara ulaşması tahmin edilen e-spor topluluğuna güç ve destek vermek için ELEAGUE ile ortaklık kurarak, tüm dünyadaki oyunculara yatırım yapmaya devam ediyor olmaktan büyük gurur duyuyoruz.”

Dijital bir fenomen

e-Spor, oyun dünyasının niş bir hobiden küresel bir kültüre ve dijital bir fenomene doğru kitlesel dönüşümünü işaret ediyor. e-Spor taraftar kitlesi, şimdiden geleneksel sporların taraftar sayısıyla rekabet ediyor ve önümüzdeki üç yıl içinde dünya e-spor seyircilerinin 256 milyondan 345 milyona çıkması ve e-spor gelirlerinin 1 milyar doları aşması bekleniyor. Dell, hem televizyon hem çevrimiçi yayın platformları aracılığıyla kitlelere ulaşan yüksek kalitede, yenilikçi e-spor turnuvaları düzenleme vizyonlarını desteklemek adına ELEAGUE ile yeni bir ortaklığa imza atıyor.

Spor performansını yeniden tanımlıyor

Performans spor giyim, ayakkabı ve aksesuar markası Under Armour tasarımcıları yeni, beklenmedik, ezber bozan teknolojiler üzerinde çalışmaya devam ediyor. Threadborne; Spandex kullanılmadan geliştirilen mikro boyuttaki iplikler ve sargılı yapısı sayesinde ürünlerin daha çok nefes alabilmesini ve şeklini koruyabilmesini sağlıyor. Dikişlerin verdiği rahatsızlığı yok etmek için minimum dikiş kullanan Threadborne, performans sırasında sporcunun üzerine yapışmıyor ve nem seviyesini ayarlıyor. Sporcunun vücuduyla uyum sağlayarak sportif performansı artırmayı hedefleyen Under Armour, mikro düzeyde gerçekleştirdiği avantajlar ile spor performansını yeniden tanımlıyor.

YORUM YAZ