MENÜ

Barça ile 1 milyar kişiye ulaşacak

Abone Ol Google News
Haberin Devamı

Futboldan bisiklete, sporun her alanına destek verdiklerini söyleyen Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, “FC Barcelona sponsorluğumuzla uluslararası arenada 1 milyar kişiye erişmeyi hedefliyoruz” dedi.

Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, futboldan bisiklete kadar sporun her alanına destek verdiklerini söyleyerek, “Türkiye’nin ilk yerli üretim lastik markası olan Lassa, kurulduğu günden bu yana sporun birçok alanına desteğini esirgemiyor” dedi. 1978 yılından bu yana kurucusu oldukları Brisaspor’un ana destekçisi olduklarını hatırlatan Gürçay, “Brisaspor 2015 yılında, yurtiçi ve yurtdışındaki müsabakalarda 185 madalya kazandı. 37 sezonda toplam 1014 altın madalyası bulunuyor” diye konuştu. Üretim merkezleri olan Kocaeli’nde yalnızca fabrika yatırımı değil, spora da yatırım yaptıklarını belirten Gürçay, şu bilgileri verdi: “Şu anda 2.Lig’de mücadele eden Kocaeli Birlikspor’un destekçisiyiz. Lassa olarak 2011’den beri Türkiye’nin en popüler motor sporları şampiyonalarından V1 Challenge’ın ana sponsoruyuz. Ayrıca Türk tenisinin yetiştirdiği en önemli isimlerden olan İpek Şenoğlu’nun kendi adıyla düzenlediği turnuvayı ilk gününden bu yana destekleyerek ‘Bridgestone İpek Şenoğlu Cup’ adıyla düzenliyoruz.”

En sağlam 11...

Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay bunların yanı sıra, ‘Lassa En Sağlam Defans’ ve ‘Lassa En Sağlam 11’ çalışmalarıyla Türk futbolunda başarının ölçümlenmesi için çalışmalarına devam ettiklerini kaydetti. Gürçay, “Bu kapsamda, 2016-2017 sezonunda kampanyamıza ‘Haftanın En Sağlamı’ adıyla devam ediyoruz” dedi. Türk mühendisleri tarafından geliştirilerek dünyaya sunulan, Türkiye’nin gurur duyduğu ve göğsünü kabartan marka olmak istediklerini ifade eden Gürçay, “Buradan hareketle, Lassa markamızla uzun yıllardır sporun her alanında destek vermeyi ve sporcularımızın uluslararası başarılara giden yolculuklarında yanlarında olmayı Türkiye için gerçekleştirmemiz gereken bir sorumluluk olarak görüyoruz” diye anlattı.

Global resmi lastik tedarikçisi

FC Barcelona sponsorluğuyla uluslararası arenada 1 milyar kişiye erişmeyi hedeflediklerini söyleyen Yiğit Gürçay, şöyle devam etti: “2015 yılında FC Barcelona ile yapılan işbirliğiyle Lassa, FC Barcelona’nın basketbol, hentbol, futsal ve tekerlekli hokey takımlarının 4 yıl boyunca isim sponsoru oldu. Lassa bu anlaşmayla, FC Barcelona’nın ‘Global Resmi Lastik Tedarikçisi’ de oldu. FC Barcelona Lassa basketbol, hentbol, futsal ve tekerlekli paten hokeyi takımlarının Facebook’taki toplam taraftar kitlesinin 16 milyonu aştığı hesaplanıyor.Türkiye 3 milyondan fazla takipçiyle, FC Barcelona’nın facebook hesabının en fazla takip edildiği ülkelerden biri.”

70’ten fazla ülkede faaliyet gösteriyor

Yiğit Gürçay, Lassa’nın uluslararası pazarlarda FC Barcelona sponsorluğunun da desteğiyle 2016 yılının ilk dokuz aylık döneminde, bir önceki yıla göre adetsel olarak yüzde 8.9, satış gelirlerinde ise yüzde 5.2 artış kaydettiğini söyledi. Gürçay , “Lassa, uluslararası arenada 70’ten fazla ülkede faaliyet gösteriyor ve 134 Lassa tabelalı satış noktasına sahip” dedi. Lassa ile Arda Turan arasında 2015 yılında yapılan işbirliğinin ise iki sene süreceğini hatırlatan Gürçay , “Yıldız futbolcu Lassa’nın global marka elçisi olarak, Lassa’nın reklam ve iletişim çalışmalarında yer alıyor” diye konuştu.

İnternette 1 yılda 4.5 milyon ziyaretçiyi ağırladılar

Türkiye’nin çok markalı spor perakendecisi olarak 21 ilde 38 mağazası ile yılda 11 milyon kişiye ulaşan Sportive, online satış kanalı www.sportive.com.tr ile yılda 4.5 milyon ziyaretçiyi ağırladı. Her biri kendi alanında dünya markası olan Mammut, Arena, Head, O’Neill, Umbro, Nike aksesuar ve Everlast gibi aktif spor markalarının Türkiye distribütörü olan Sportive, bu markalarla birlikte kendi adını taşıyan özel koleksiyonunu, www.sportive.com.tr ile Türkiye’nin tüm şehirlerine ulaştırıyor.

Garaj indirimi

Koşu, yüzme, futbol, kayak, basketbol ve tenis başta olmak üzere tüm aktif spor branşlarına yönelik profesyonel spor malzemeleri ve aksesuarların satışa sunulduğu online satış kanalında, spor giyimi günlük hayatında tercih edenler için de farklı seçenekler yer alıyor.Tüm yıl boyunca devam eden ‘garaj indirimi’ ile sporseverleri 1 TL’den başlayan sürpriz fiyatlarla buluşturan www.sportive.com.tr, 150 TL ve üzeri alışverişlerde ise ücretsiz kargo seçeneği sunuyor.

Akedaş’tan ‘1920 Maraşspor’a destek

Akedaş Elektrik Perakende Satış A.Ş. geçen yıl sponsor olduğu 1920 Maraş Spor Kulübü’ne bu yıl da desteğini sürdürdü. Akedaş, 1920 Maraşspor’un forma sporu olarak, Bölgesel Amatör Lig 2. Grup’un iddialı takımına 100 bin lira katkı sağladı. 1920 Maraşspor’un bu yıl da forma sponsoru olan Akedaş Elektrik’in Perakende Satış A.Ş. Genel Müdürü Medine Tanış, hizmet verdikleri bölgelerin gelişmesini temel öncelik olarak gördüklerini belirtti. Tanış, “Bölgenin sportif gelişimine katkı sağlamak da, sorumluluklarımız arasında yer alıyor. Faaliyete başladığımız ilk günden bu yana kesintisiz olarak sağladığımız desteğin, aynı zamanda Türk sporuna da güç kattığına inanıyoruz” dedi.

Ralli dünyası, Maltepe Park’ta buluştu

Maltepe Park Alışveriş Merkezi’nde, düzenlenen ve Türkiye’nin ralli tarihine ışık tutan “Retro Rally 2017” sergisi, ziyaretçilerin yanı sıra bu sporun ustalarından da büyük ilgi gördü. “Retro Rally 2017” imza gününde, Murat Bostancı, Onur Vatansever, Orhan Avcıoğlu ve Burçin Korkmaz gibi ünlü pilotlar kendileri için hazırlanan kartları imzalayıp, sporseverlere armağan etti. Sergiyi oğlu pilot Murat Bostancı ile birlikte ziyaret eden ünlü rallici Serdar Bostancı, imza gününde ziyaretçilerle anılarını paylaştı ve kendi yarış otomobiliyle fotoğraf çektirdi.

Ünlü otomobiller yer aldı

Sergide, Türkiye’de ve uluslararası arenada yarışmış, şampiyonluklar kazanmış araçlarla; Mustafa V. Koç, Renç Koçibey, İskender Atakan, Cem Hakko, Hasan Kalaycı, Berç Arhanyan, Cengiz Artam, Kemal Gamgam, Enis Özsaruhan, Volkan Işık, Demir Berberoğlu ve Serdar Bostancı’nın kullandıkları yarış otomobilleri yer aldı. Ece Türkiye Proje Yönetimi tarafından yönetilen Maltepe Park Alışveriş Merkezi’nde düzenlenen bu etkinlikte ayrıca, yarışların afişleri, zaman karneleri, yol notları, şampiyonluk kupaları, pilot tulumları, kaskları, yarış ayakkabıları ve eldivenleri de sergilendi.

LC Waikiki’den‘Güzel Anlar Galerisi’

LC Waikiki, e-ticaret platformu üzerinden ‘Güzel Anlar Galerisi’ni hayata geçirdi. Bu uygulamayla LC Waikiki müşterileri satın aldıkları ürünlerle çektikleri fotoğraflarını sosyal medyada #MyLCW adıyla etiketleyerek paylaşıyorlar. Bu paylaşımlar arasından seçilen fotoğraflar http://www.lcwaikiki.com/ adresi üzerinden ulaşılabilen ‘Güzel Anlar Galerisi’ albümünde yer alabiliyor. Galeride yayınlanan fotoğraflardaki ürünleri beğenen ve o ürünü satın almak isteyenleri doğrudan o ürüne yönlendirerek kullanıcılarına satın almada kolaylık sağlıyor.

‘Çalışmalarımız sürecek’

LC Waikiki ‘Güzel Anlar Galerisi’ ile müşterilerinin ürünleriyle oluşturdukları kombinleri ve beğenilerini keşfederek onları yakından tanıma fırsatı bulacaklarını söyleyen LC Waikiki e-Ticaret Direktörü Salih Yılmaz, konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “2011 yılında başladığımız e-ticaret yolculuğumuzda bugüne kadar milyonlarca ürün satışında bulunduk. Dijital trendlerdeki yenilikleri ve teknolojileri yakından takip eden bir marka olan LC Waikiki, Türkiye’de global trendi hayata geçiren ilk marka oldu. Bu proje ile amacımız; bir yandan marka gücümüzü ve sektördeki liderliğimizi, gelişmekte ve büyümekte olan dijital dünyaya taşırken, diğer yandan markamız ile müşterilerimiz arasındaki bağı ve etkileşimi kuvvetlendirmek. Projemizi büyütmek ve yaygınlaştırmak için ekiplerimizle çalışmalarımız devam edecek. Kendi fenomenlerimizi keşfetmek için sabırsızlanıyoruz. Şimdiye kadar 500’den fazla kullanıcının fotoğraf paylaştığı galeri, 43 ülkede ve Türkçe, Rusça, İngilizce ve Almanca olmak üzere 4 dilde tüketiciye ulaşıyor.”

YORUM YAZ