MENÜ

Procter&Gamble, 2018 PyeongChang Kış Olimpiyat Oyunları için özel reklam filmi yayınladı

2018 PyeongChang Kış Olimpiyat Oyunları açılışına 100 gün kala Annelerin Gururlu Sponsoru P&G, “Teşekkürler Anne” kampanyası kapsamında yayınladığı yeni reklam filminde önyargıları aşan sporcuların hikayelerine odaklanıyor.

Procter&Gamble, 2018 PyeongChang Kış Olimpiyat Oyunları için özel reklam filmi yayınladı

3 Kasım 2017 - Uluslararası Olimpiyat Oyunları global sponsoru Procter & Gamble, Olimpiyat sporcuları ve annelerini desteklediği “Teşekkürler Anne” kampanyasına yeni reklam filmiyle devam ediyor. Reklam filmi tüm dünyayı bir annenin gözünden görmeye davet ediyor. Gerçek sporcuların karşı karşıya kaldıkları zorlukların hikayesini annelerin gözünden yansıtan film, herkesi insanları ayıran farklılıklar yerine tüm insanlığın paylaştığı ortak özellikleri görmeye çağırıyor.

P&G, reklam filmi projesini hayata geçirirken dört Olimpiyat sporcusunun hikayesinden ilham aldı. Bu sporcular; ekonomik zorluklara rağmen ailesi tarafından desteklenen iki Olimpiyat madalyası sahibi patenci Michelle Kwan, Arap Emirliklerinden Olimpiyatlar yolunda umut vadeden ilk artistik patinajcı Zahra Lari, kros kayağı alanında Batı Afrika’dan Togo’yu temsil eden ilk kadın sporcu olan Mathilde Petitjean ve kayakla atlama dalında Olimpiyat altın madalyasını kazanan ilk kadın sporcu Carina Vogt.

Olimpiyat sporcularının yüzde 55’i önyargılara karşı mücadele veriyor

Uluslararası Olimpiyat Komitesi (IOC) tarafından P&G adına yapılan araştırma, sporcuların mücadele verdikleri en önemli zorlukların başında önyargıların yer aldığını gösteriyor. Yapılan ankete göre;
- Olimpiyat sporcularının yüzde 55’i başkalarının yargılamaları veya kendi önyargılarına karşı mücadele verdi.
- Yüzde 53’ü annelerinin önyargılar karşısındaki en büyük destekçileri olduğunu söyledi.
- Neredeyse tamamı (yüzde 99) annelerinin onlara olan inancı sayesinde Olimpiyat sporcusu olduğunu düşünüyor.

P&G Türkiye’nin desteğini açıkladığı ve 2018 PyeongChang Kış Olimpiyat Oyunları’nda Türkiye’yi kayaklı koşu ve Alp Disiplini alnlarında temsi etmesi beklenen Hamza Dursun ve Ayşe Durlu da hayatlarındaki engelleri annelerinin desteğiyle aştıklarını söylüyor.

Türkiye ile birlikte 20 ülkede gösterimde

P&G’nin “Annelerin Gözünden” adıyla duyurduğu reklam filmi Türkiye’nin de içinde bulunduğu 20’den fazla ülkede gösterilecek. Reklam filminin yönetmenliğini yapan Alma Har’el’in çalışmaları arasında ödüllü filmler olan Bombay Beach ve Love True yer alıyor.

P&G’nin #AnnelerinGözünden etiketi ile iletişiminin yapılacağı yeni reklam çalışması konusunda daha fazla detay için https://www.kadinlarbilir.com/etiket/anneleringozunden adresini ziyaret edebilirsiniz.

Kısa filmi izlemek için tıklayın. https://youtu.be/W9vC2aqHfh8


Haberin Devamı
YORUM YAZ