En değerli marka Fenerbahçe
28 Haziran 2017, Çarşamba 02:30
Güncelleme Tarihi:
Türkiye’nin En Değerli 100 Markası’ listesinde Fenerbahçe, 123 milyon Dolar’la 38. sırada kendine yer buldu.
Brand Finance’ın yayınladığı ‘Türkiye’nin En Değerli 100 Markası’ listesinde Fenerbahçe, 123 milyon Dolar’la 38. sırada kendine yer buldu.
Sarı-Lacivertliler geçen seneye oranla yüzde 30’lık artışla Türkiye’nin en değerli spor kulübü markası oldu. 2016’da spor kulüpleri arasında lider olan Galatasaray ise yüzde 12’lik kayıp yaşayarak 103 milyon Dolar’la 38’den 41. sıraya geriledi. Son iki sezonun şampiyonu Beşiktaş ise 85 milyon Dolar’la 59. sıradan 45.’liğe yükseldi.