MENÜ

Önce Galatasaray, şimdi de Atletico Madrid

Global bilgi ve iletişim teknolojileri lideri Huawei, Galatasaray'dan sonra, son La Liga şampiyonu Atletico Madrid'le de anlaşmaya vardı. Avrupa'nın dev futbol kulüpleriyle anlaşmalar yapan Huawei, sponsorluk pazarında güçlü yayılımına devam ediyor.

Önce Galatasaray, şimdi de Atletico Madrid

Ürün ve hizmetleriyle dünya nüfusunun üçte birinden fazlasına ulaşan Huawei, son kullanıcılara sunduğu yenilikçi ürünlerle, hedef kitlesini genişletmeye devam ediyor. Bu kapsamda, Avrupa’nın dev futbol kulüpleriyle anlaşmalar yapan Huawei, La Liga’nın son şampiyonu Atletico Madrid’in de global partneri oldu.

Şirket, Vicente Calderon Stadı’nda düzenlenen basın toplantısında Arda Turan’ın takımı Atletico Madrid’le sponsorluk anlaşması yaptığını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre iki yıl boyunca Atletico Madrid’in forma sponsoru ve global partneri olan Huawei, artık kulübün formalarında ve antrenman ekipmanlarında yer alacak. Düzenlenen basın toplantısına Atletico Madrid Başkanı Enrique Cerezo, Huawei Batı Avrupa Tüketici İş Grubu Başkanı Richard Ren ve yıldız futbolcular Arda Turan, Gabi ve Koke katıldı.

Düzenlenen basın toplantısında markanın dünyanın en çok bilinen futbol takımlarından birinin daha sponsoru olmasından duyduğu gurur ve memnuniyeti belirten Huawei Batı Avrupa Tüketici İş Grubu Başkanı Richard Ren, “Huawei olarak bu işbirliklerimizle, başta Avrupa olmak üzere, futbolun takip edildiği, evrensel bir dil olarak konuşulduğu birçok bölgede marka bilinirlik ve algısını daha da güçlendirmeyi, sponsorluk yatırımları içerisinde hedef pazarımıza uygun ve anlamlı bir işbirliği modeli oluşturmayı planlıyoruz. İki yıllık anlaşmamızın parçası olarak, markamız kulübün formalarında görünecek, ortaklığımız boyunca da birçok tanıtım ve iletişim faaliyetlerimizde işbirliği içinde olacağız” dedi.

Futbolun evrensel bir dil olduğuna değinen Ren, “1987'de kurulan Huawei, geçen süre içinde 170'in üzerinde ülkede faaliyet gösteren ve yıllık satışları 39 milyar doları aşan dev bir uluslararası şirkete dönüştü. Bu başarıyı elde etmede çalışanlarımızın azmi ve şirketimizin küresel bakış açısı büyük rol oynadı. Futbolda da benzer duyguların başarıyı getirdiğine inanıyoruz ve sonuna kadar destekliyoruz” diye konuştu.

Huawei, geçen hafta Türk Telekom Arena’da düzenlenen basın toplantısında, Galatasaray Sportif A.Ş ile bir yıllık forma sponsorluğu konusunda anlaştığını açıklamıştı. Teknoloji devi Galatasaray ve Atletico Madrid'e ek olarak PSG, Arsenal ve Borussia Dortmund gibi üst düzey Avrupa kulüpleriyle de sponsorluk anlaşmaları imzalamıştı.

Haberin Devamı
YORUM YAZ